Benvingut!
This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
Directrius
What kinds of questions can I ask here?
This community is for professional and enthusiast users, partners and programmers. You can ask questions about:
- how to install Odoo on a specific infrastructure,
- how to configure or customize Odoo to specific business needs,
- what's the best way to use Odoo for a specific business need,
- com desenvolupar mòduls per a les vostres necessitats,
- specific questions about Odoo service offers, etc.
Abans de preguntar - si us plau, comprova si hi ha preguntes similars. Pots cercar preguntes per títol o per les etiquetes. També està bé respondre la teva pròpia pregunta.
Si us plau evita fer preguntes que siguin força subjectives i/o argumentatives o poc rellevant per aquesta comunitat.
What should I avoid in my questions?
You should only ask practical, answerable questions based on actual problems that you face. Chatty, open-ended questions diminish the usefulness of this site and push other questions off the front page.
To prevent your question from being flagged and possibly removed, avoid asking subjective questions where …
- every answer is equally valid: “What’s your favorite ______?”
- your answer is provided along with the question, and you expect more answers: “I use ______ for ______, what do you use?”
- there is no actual problem to be solved: “I’m curious if other people feel like I do.”
- we are being asked an open-ended, hypothetical question: “What if ______ happened?”
- it is a rant disguised as a question: “______ sucks, am I right?”
If you fit in one of these example or if your motivation for asking the question is “I would like to participate in a discussion about ______”, then you should not be asking here but on our mailing lists. However, if your motivation is “I would like others to explain ______ to me”, then you are probably OK.
(La secció anterior s'ha adaptat de les Preguntes Freqüents de Stackoverflow)
More over:
- Les respostes no han d'afegir o ampliar preguntes . Per tant s'han d'editar o afegir comentaris a la pregunta
- Les respostes no han de comentar altres respostes. En el seu lloc pot afegir un comentari sobre les altres respostes.
- Les respostes no han d'apuntar a altres preguntes . En lloc d'afegir un comentari indicant "Possible duplicació de..." es pot incloure un enllaç a altres preguntes o respostes que aportin informació rellevant.
- Les respostes no poden contenir només un enllaç a la solució. En canvi, es pot donar la solució afegint un text a la resposta encara que sigui un copiar/pegar. Els enllaços són benvinguts però han de ser complementaris a la resposta o a les referències.
What should I avoid in my answers?
Les respostes no han d'afegir o ampliar preguntes . Per tant s'han d'editar o afegir comentaris.
Les respostes no han de comentar altres respostes. En el seu lloc pot afegir un comentari sobre les altres respostes.
Les respostes no han d'apuntar a altres preguntes. En lloc d'afegir un comentari indicant "Possible duplicació de..." es pot incloure un enllaç a altres preguntes o respostes que aportin informació rellevant.
Les respostes no poden contenir només un enllaç a la solució. En canvi, es pot donar la solució afegint un text a la resposta encara que sigui un copiar/pegar. Els enllaços són benvinguts però han de ser complementaris a la resposta o a les referències.
Les respostes no han d'iniciar debats La comunitat no és un grup de discussió. Si us plau, evita mentenir debats en les respostes, ja que tendeixen a diluir l'essència de les preguntes i respostes. Per mantenir petits debats, s'ha de fer ús de la funció de comentaris.
When a question or answer is upvoted, the user who posted them will gain some points, which are called "karma points". These points serve as a rough measure of the community trust to him/her. Various moderation tasks are gradually assigned to the users based on those points.
Per exemple, si realitzes una pregunta d'interés o una resposta útil, la teva aportació serà votada positivament. D'altra banda si la resposta és incorrecta, aquesta serà votada negativament. Cada vot positiu generarà 10 punts, cada vot negatiu restarà 10 punts. Hi ha un limit acumulable de 200 punts per cada pregunta o pregunta per dia. La taula del final explica els requeriments dels punts de reputació de cada tipus de tasca de moderació
Why can other people edit my questions/answers?
The goal of this site is create a relevant knowledge base that would answer questions related to Odoo.
Therefore questions and answers can be edited like wiki pages by experienced users of this site in order to improve the overall quality of the knowledge base content. Such privileges are granted based on user karma level: you will be able to do the same once your karma gets high enough.
Si aquest enfocament no és per a vosaltres, respecteu la comunitat i utilitzeu les comunitats de Google+.
5 | upvote, add comments |
50 | downvote |
30 | insert text link, upload files |
750 | your biography can be seen as tooltip |
50 | eliminar el comentari |
100 | flag offensive, close own questions |
300 | edit any post, view offensive flags |
500 | accept any answer |
500 | delete any comment |
500 | close any posts |
1.000 | delete any question or answer |
Informa't
Sobre aquesta comunitat
Una bona manera de captar l'atenció del lector és explicant una historia.
Tot el que consideris escriure pot ser explicat com una historia.
Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.
Les històries grandioses són per a tots, fins i tot quan només estan escrites per a una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.
Una bona manera de captar l'atenció del lector és explicant una historia.
Tot el que consideris escriure pot ser explicat com una historia.
Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.
Les històries grandioses són per a tots, fins i tot quan només estan escrites per a una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.
Una bona manera de captar l'atenció del lector és explicant una historia.
Tot el que consideris escriure pot ser explicat com una historia.
Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.
Les històries grandioses són per a tots, fins i tot quan només estan escrites per a una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.