Benvingut!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Informa't

Sobre aquesta comunitat

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together. Llegir les directrius

Una bona manera de captar l'atenció del lector és explicant una historia.
Tot el que consideris escriure pot ser explicat com una historia.

Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.

Les històries grandioses són per a tots, fins i tot quan només estan escrites per a una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.

Una bona manera de captar l'atenció del lector és explicant una historia.
Tot el que consideris escriure pot ser explicat com una historia.

Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.

Les històries grandioses són per a tots, fins i tot quan només estan escrites per a una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.

Una bona manera de captar l'atenció del lector és explicant una historia.
Tot el que consideris escriure pot ser explicat com una historia.

Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.

Les històries grandioses són per a tots, fins i tot quan només estan escrites per a una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.